Tuesday, April 1, 2014

Teaser Tuesday!

Cartea zilei: Jurnalul lui Bridget Jones
Today's book: Bridget Jones's diary



Reguli:

 1. Ia cartea pe care o citești acum
 2. Deschide-o la o pagină aleatorie
 3. Copiază două propoziții de pe pagină (având grijă să nu fie spoilere, să nu ofere prea multe informații și să nu strice lectura pentru alții)
 4. Notează titlul și autorul cărții

Rules:
1. Grab your current read
2. Open to a random page
3. Share two (2) “teaser” sentences from somewhere on that page (Be sure not to include spoilers and make sure that what you share doesn't give too much away! You don’t want to ruin the book for others!)
4. Share the title & author


My teasers:

"Îmi dau seama că e de-acum mult prea uşor să găsesc o cură de slăbire care să se   potrivească întocmai cu ce am eu chef să mănînc la momentul respectiv şi că toate curele   astea au fost concepute nu ca să fie amestecate grămadă, ci ca să alegi una şi să te ţii de ea,   şi asta este exact ceea ce am de gînd să fac imediat ce termin de mîncat cornul ăsta cu ciocolată."
Bridget Jones, Jurnalul lui Bridget Jones

“I realize it has become too easy to find a diet to fit in with whatever you happen to feel like eating and that diets are not there to be picked and mixed but picked and stuck to, which is exactly what I shall begin to do once I've eaten this chocolate croissant.” 
Bridget Jones, Bridget Jones's diary

Dacă doriți să citiți cartea, am găsit-o pe net în format PDF - aici. (RO)
If you would like to read this book, I found it on the internet, in a PDF format - here. (EN)

No comments:

Post a Comment