Sunday, February 2, 2014

Allow me to introduce myself...


 Sunt o bibliofilă. Citesc cam orice carte al cărui titlu sau subiect îmi surâde în momentul în care pun mână pe ea, petrec destul de mult timp în librării și, deși aș lua acasă toate cărțile care mă atrag, încerc să mă limitez până când îmi mai scade teancul de pe noptieră. Am propria mea bibliotecă ce cuprinde mai mult de 200 de volume (citite) și, destul de des, dau iama și în biblioteca părinților sau a bunicilor mei, de unde mai "împrumut" câte o carte-două... 
 Acesta nu este primul blog pe care postez, însă este primul blog în cadrul căruia voi scrie despre cărțile pe care le citesc și despre impresiile pe care acestea mi le-au lăsat. Mi-am propus să fac mici recenzii ale acestor cărți și le voi acorda note în funcție de mai multe criterii, atât subiective cât și, pe cât posibil, obiective.  
 Deoarce nu "discriminez" între autorii români și cei străini, voi încerca să fac recenziile atât în limba română cât și în limba engleză, în speranța că, vor auzi (citi) și alții despre cărțile scrise de autori români, chiar dacă ele nu au fost traduse în limba lor natală. 


No comments:

Post a Comment